30 Ocak 2012 Pazartesi

Franchise Eğitim Kurslarında Ne Tür Bilgiler Verilir?

Franchise alan veya almayı düşünen yatırımcıların kendisini eğitmek ve işletme kuracağı alanda daha çok bilgi sahibi olabilmek için gittikleri franchise eğitim kursları, yatırımcılar hangi alanda bilgilendirir? Bu soru birçok yatırımcının aklına takılan sorulardan bir tanesidir. Franchise eğitim kursları genellikle kurulacak işletim yerinin yer alacağı alana dayalı eğitimler verir. Franchise ihracatları, franchise veren firmalar, franchise kazanç sistemleri, gelir – gider dengesini koruma taktikleri ve kar elde edebilmek adına yapılabilecek yenilikler şeklinde bilgiler verilmektedir. Bu eğitim kursları genellikle 2 gün ile 7 gün arasında değişmektedir. Uzun süreli değildir fakat her yıl belirli bölgelerde franchise uzmanları tarafından yapılmaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder